Retornar

CONCURS DE FOTOGRAFIA

MATEMÀTICA

SANT JORDI 2019

Amb motiu de la diada de Sant Jordi, el Departament de Matemàtiques organitza el Concurs de Fotografia Matemàtica.

Un concurs on el que es pretén és que els alumnes observin i fotografiïn aspectes de la vida quotidiana on es mostrin elements de caire matemàtic (semblances, paral·lelismes, figures geomètriques...)

BASES DEL CONCURS

Hi pot participar tot l’alumnat, el professorat i el PAS.

Cada participant pot presentar més d’una fotografia.

Les fotografies han de ser fetes pels participants, no es poden fer fotomuntatges i cal que siguin originals. Aquestes podran ser en blanc i negre o en color.

Cada foto haurà de dur un títol que faci referència al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.

A la pàgina web de l’institut hi haurà el següent enllaç:

ies-sabadell.cat/sjordi19/

On trobareu un formulari que s’haurà de complimentar amb les vostres dades, adjuntar la fotografia amb una extensió “jpg�? i el títol de la mateixa. Un cop penjada cal comprovar que tot estigui correcte: el pseudònim, el títol i que la fotografia no estigui girada.

La data màxima de lliurament de les fotografies serà el proper dia 31 de març de 2019.

Retornar